Detta händer på Öppet hus 21 mars

Här får du information om vilka du kan träffa och de rundvandring som erbjuds på campus under det öppna huset den 21 mars.

Träffa representanter för våra utbildningar

Studenter, studievägledare och lärare från flera av våra utbildningar kommer finnas tillgängliga för att svara på dina frågor och berätta mer om vad du kan förvänta dig som student på våra nybörjarprogram.

Utbildningarna kommer finnas representerade i Zanderska huset mellan 14.00 till 17.30. Adress Alfred Nobels Allé 23.

Allmän rundvandring på campus Flemingsberg

Under Öppet hus kommer det ges rundvandringar i grupp av KI:s studenter. Du får veta mer om KI och våra utbildningar samtidigt som du får se vart studenterna sitter och pluggar. Studentkårerna berättar om studentlivet, du får reda på träningsmöjligheter på campus och hälsa på hos biblioteket. Observera att vi endast visar runt på KI:s campus, ej de andra högskolorna/universiteten.

Starttider för de allmänna rundvandringarna:

kl. 14:30, 15:30, 16:30

Rundvandringarna startar vid Zanderska huset. Adress: Alfred Nobels Allé 23. Ingen föranmälan krävs.

Programspecifika rundvandringar

En del program erbjuder rundvandring för dig som är intresserad av att veta mer om en specifik utbildning. Du får se deras lokaler och får information om programmet.

Logopedprogrammet: Föranmälan krävs. Anmäl dig till cecilia.hultqvist@ki.se

Audionomprogrammet: Föranmälan krävs. Anmäl dig till asa.skjonsberg@ki.se

Fasaden på Alfred Nobels allé 8.
Fasaden på Alfred Nobels allé 8. Foto: Erik Cronberg
Tom Bramler