Skapa ett snyggt och tilltalande CV

Som student på KI har du möjlighet att få ditt CV granskat av jobbexperter på Go Monday helt kostnadsfritt. Du får personlig feedback på hur du kan förbättra ditt CV och öka dina chanserna att få drömjobbet.

Ett lättöverskådligt CV som visar dig från din bästa sida ökar dina chanser att gå vidare mot drömjobbet. Go Monday hjälper dig att fokusera på din potential och dina drivkrafter, snarare än din arbetslivserfarenhet.

• Speciellt utformat för dig som är student
  • Få feedback och råd om hur du förbättrar ditt CV
  • Få poäng på hur bra ditt CV är
  • Få allting sammanfattat i en snygg rapport

⏲️ Svar inom 24 timmar

Det här får du feedback på:

Att ditt CV är anpassat efter jobbet du söker

Genom att noga gå igenom vilka erfarenheter som krävs, hjälper vi dig att betona det arbetsgivaren efterfrågar.

Hur du tydligt kan visa vad du bidrar med

Vi ser till så att den du är och vad du kan reflekteras i ditt CV, så att dina styrkor och vad du kan bidra med blir uppenbart.

Att ditt CV är korrekt

Vi låter inga misstag eller slarvfel komma undan och sänka ditt intryck.

Din layout och utformning

Rekryterare gillar tydliga, enkla och väl strukturerade CV. Vi hjälper dig att göra ett bra första intryck.

Hur tar jag del av erbjudandet?

Tjänsten erbjuds tillsammans med Go Monday och är kostnadsfri för dig som är KI-student. Fyll i formuläret nedan för att beställa en kod som du använder som betalning för tjänsten. Koden skickas till den e-postadress du anger i formuläret. Därefter beställer du tjänsten via deras hemsida.

Erbjudandet är enbart kostnadsfritt på ett utav erbjudandena och fungerar en gång per student.

I samarbete med Go Monday

Vi har samarbetat med Go Monday sedan 2016 och erbjuder feedback på CV, personligt brev eller LinkedIn-profil kostnadsfritt (värde 349 kr). 9 av 10 KI-studenter skulle rekommendera Go Monday till en vän.

Amanda Nelzén
2023-10-25