Studenter campus Flemingsberg

Öppet hus 21 mars

Välkommen till Öppet hus på campus Flemingsberg den 21 mars kl. 14.00 -17.30. Ni hittar oss vid Zanderska huset på Adress Alfred Nobels Allé 23 under hela evenemanget. Upplev studentlivet, gå på rundvandringar och träffa både studenter och studievägledare!

Hur ser det ut på våra campus?

Hur ser det ut på campus Solna?

Campus Solna ligger i norra delen av Stockholm, precis intill Karolinska universitetssjukhuset Solna.

Hur ser det ut på campus Flemingsberg?

Campus Flemingsberg ligger i södra delen av Stockholm, precis intill Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge.

Rundtur på gymmet - campus Solna

Följ med Kiki och Anders som visar runt på gymmet Box på campus Solna. På campus Solna finns även tennisbanor utomhus och möjlighet att ta en aktiv paus i Lugna rummet.

Rundtur på gymmet – campus Flemingsberg

Följ med när Anders som visar runt på gymmet Base på campus Flemingsberg och berättar om utbudet för studenter på KI.